Sommige vragen komen nou eenmaal vaker voor dan andere. We hebben de meest voorkomende verzameld en voor je op een rijtje gezet.
booq QR-bestellen, Bestelzuil en Bestelsite zijn modules van booq: een alles-in-één platform voor ondernemers, ontwikkeld door Eijsink. Onderneem je met booq dan vind je alle gewenste functionaliteiten in één totaaloplossing. Met het online cms van booq beschik je over een flexibel pakket dat meegroeit met jouw bedrijf.
SluitenOns concept is ontstaan vanuit de wens een krachtig maar tevens veelzijdig cms te bieden. Het systeem moet zich aanpassen naar jouw wensen, en niet andersom. Alles wat je nodig hebt bevindt zich binnen een paar klikken van je muis. Wij zijn flexibel. Of je juist maatwerk-oplossingen zoekt of vanuit een bestaand thema wilt werken.
SluitenAlle websites worden standaard voorzien van de trackingcode voor Google Analytics. Je hoeft alleen de UA-code op te geven en het systeem doet de rest. Ook kun je direct de resultaten van je website inzien op het dashboard van het cms.
SluitenFormulieren zijn ideale middelen om conversies te genereren op je website. In het CMS kun je zelf formulieren aanmaken met de gewenste velden en opties. Aan het aantal formulieren is geen maximum verbonden. Je kunt verschillende formulieren aanmaken en plaatsen op de pagina waar het formulier getoond moet worden.
SluitenPer pagina, categorie of product kan een specifieke titel en omschrijving worden opgegeven die door Google worden gebruikt voor de zoekresultatenpagina’s. Deze zijn door jezelf te bepalen en te overschrijven wanneer gewenst ten behoeve van optimalisatiedoeleinden.
SluitenHet verzenden van nieuwsbrieven kan ook direct vanuit het cms. Dit is een module die we voor je beschikbaar kunnen maken. Gebruik je MailChimp dan is een koppeling met het cms ook mogelijk. Neem contact met ons op om de gewenste mogelijkheden te bespreken. Denk bijvoorbeeld aan het aanmaken van mailinglijsten en inschrijfmogelijkheden vanuit de website of webshop.
SluitenVia een tablet of smartphone kun je inloggen op het cms. Houd er rekening mee dat niet alle functionaliteiten van het cms beschikbaar zijn op mobiel.
SluitenWil je een reserveringsformulier maken of een uitgebreid contactformulier? Dit kun je direct in het cms aanmaken. Het aantal formulieren dat je kunt aanmaken is niet aan een maximum gebonden. Wil je zelf controle hebben op welke pagina een formulier komt? Ook dat is gemakkelijk vanuit het cms te bepalen.
SluitenOnze editor werkt zeer gebruiksvriendelijk waarbij je direct ziet wat je aanpast. Afbeeldingen, tekstblokken of formulieren sleep je gemakkelijk naar de gewenste plek. Ideaal toch?
SluitenJa, door de veelvoudige vraag is het bij ons mogelijk om zowel een booq bestelsite af te nemen die stand-alone werkt. Bij een stand-alone site geschied alle onderhoud en procesverwerking vanuit het Content Management Systeem (CMS). Er is geen koppeling met de kassa. Je kan vanuit je website een link maken naar de stand-alone bestelsite. Hierin verzorgen wij de volledige bestelling. Deze stand-alone site kan binnen enkele dagen live zijn.
SluitenEen bestelsite van booq koppelt natuurlijk met kassasysteem booq POS en daarnaast met Vectron en Winsale.
SluitenGa je starten met je eigen webshop en zoek je een goede partij die de betalingen voor je regelt? Dankzij goede contacten kunnen wij je zeer scherpe tarieven bieden en is de integratie zo gepiept. Wil je echter je huidige payment provider integreren? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.
SluitenInzicht in de resultaten is belangrijk om te sturen naar succes. Standaard is e-commerce-tracking al voorbereid in je webshop. Je hoeft alleen je Analytics UA-code op te geven in de settings en je bent klaar. Je hoeft dan ook niet te betalen voor de implementatie van e-commerce-tracking.
SluitenKunnen klanten ook bestellingen bij je afhalen? Verschillende verzendmethodes kun je gemakkelijk toevoegen. Verzending naar het buitenland en verschillende tarieven per verzendmethode kun je onafhankelijk van elkaar bepalen en opgeven.
SluitenAchteraf betalen, iDEAL, PayPal of creditcards zijn enkele betaalmethodes die je standaard kunt activeren. Uit de meest gangbare betaalmethodes kies jij de betaalmethodes die je wilt aanbieden.
SluitenWil je een thema als uitgangspunt voor je website dan kun je kiezen uit enkele voorgedefinieerde thema’s. Op basis van je wensen werken wij het thema verder uit zodat het aansluit bij je huisstijl en je doelgroep.
SluitenWij doen er alles aan om van jou een tevreden klant te maken én te houden. Maar net als bij elke goede relatie kunnen wij begrijpen dat jouw vrijheid veel waard is. Daarom hanteren wij geen minimale termijnen voor onze abonnementen. Je abonnement is per maand opzegbaar.
SluitenOnze tarieven zijn vanafprijzen. Aan de hand van modules bepaalt jezelf wat je nodig hebt en af wilt nemen. Het voordeel van ons is het abonnement. De initiële kosten zijn hierdoor lager waardoor je niet een groot bedrag ineens hoeft te investeren. Met het flexibele abonnement per maand betaal je ook alleen wat je afneemt. Ideaal.
SluitenHet voordeel van booq is onze flexibiliteit. Begin je eerst met een bestelsite maar wil je daar later toch een bestelzuil of narrowcasting bij? Of wil je jouw webshop uitbreiden met een kassa in de winkel? Geen probleem. Wij groeien met je mee.
SluitenOnze server staat in Nederland en beschikt over de modernste cloudtechnieken waar ook andere landelijke grote bedrijven op draaien met websites en apps. Voor de snelheid, veiligheid en stabiliteit geldt dan ook een hoge kwaliteitsstandaard. De kans op downtime is minimaal en wordt altijd opgevangen door een andere server als de primaire server in de problemen zou komen.
SluitenNee, er geldt geen harde datalimiet of bandbreedte voor de website of webshop die je bij ons onderbrengt. Wij vertrouwen erop dat je daar verstandig mee omgaat. Bij booq Websites/webshops hanteren wij een fair-use-policy.
SluitenOm verlies van data te voorkomen maken wij uit veiligheidsoverwegingen structurele backups. Indien nodig kan een backup worden teruggezet. Dit wordt echter alleen gedaan als daar een absolute noodzaak voor is.
SluitenJe beschikt standaard over één e-mailadres met een inboxgrootte van 25 gb. Extra e-mailadressen kun je apart aanvragen. Voor een extra inbox berekenen we een meerprijs. Een forwarder (doorsturen van e-mail naar een ander adres) of een alias kun je zelf zonder extra kosten aanmaken.
SluitenUpdates zijn noodzakelijk om het systeem up-to-date en veilig te houden. Gelukkig hoef je zelf geen updates te doen. Dat doen wij namelijk voor je, zonder dat je er iets van merkt.
SluitenDe grote kracht van booq Websites/webshops is de mogelijkheid van maatwerk-oplossingen en specifieke koppelingen. Veelgebruikte koppelingen met bekende partners zoals Exact Online, Bol.com, PostNL of DHL zijn enkele voorbeelden van bestaande koppelingen. Zoek je een specifieke koppeling die momenteel niet vermeld staat? Neem contact op met onze specialisten om de mogelijkheden te bespreken.
SluitenOrders automatisch inboeken in je administratie kan eenvoudig met een koppeling mogelijk gemaakt worden. Wat dacht je bijvoorbeeld van een koppeling met Exact Online? Gebruik je een ander boekhoudpakket, dan kun je het beste contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken.
SluitenTegenwoordig zijn er online talloze pakketten waar een koppeling mee mogelijk is. Standaard zijn er al vele koppelingen met booq mogelijk. Om een goed beeld te krijgen van de gewenste oplossing kun je het beste contact opnemen met één van onze specialisten. Wij helpen je graag!
SluitenEen bestelzuil is een kiosk met geimplementeerde bestelsite waarmee klanten kunnen bestellen. In enkele klikken en met hulp van slimme upselling stellen ze hun maaltijd of producten. De klant kan door middel van een pinbetaling meteen afrekenen. Na betaling ontvangt de gast een bon met een ordernummer, dat ook op de keukenschermen en het afhaalscherm verschijnt. Is de order klaar, dan ziet de gast het op dit scherm en kunnen ze deze bij de balie ophalen. Met bestelzuilen verhoog je de omzet en doorstroom.
SluitenBestelzuilen komen in verschillende soorten en maten. Een volledig zelfstandige zuil, een muurmodel, enkele of dubbele uitvoering, of een tafel- en baliemodel. Jij bepaalt hoe jouw selfservicepunt eruitziet, én hoe je deze inzet. Misschien is dit je enige kassa en kunnen gasten zo zelfstandig hun bestelling regelen en afhalen. Misschien heb je de zuil als aanvullende optie náást je bemande kassa’s, om piekuren te ontlasten. Of misschien is slechts een deel van je assortiment via de zuil beschikbaar, enkel drankjes bijvoorbeeld, zodat gasten deze snel zelf kunnen regelen zonder in de rij te hoeven staan. Jij bepaalt!
SluitenOnderhoud is geen issue. Teksten wijzigen, foto’s toevoegen of een prijs aanpassen is met een paar klikken geregeld in het cms. En is je kassa gekoppeld aan je bestelsite en pas je hierin prijzen aan, dan wijzigen deze automatisch mee op de bestelzuil.
SluitenEen bestelzuil van booq koppelt natuurlijk met kassasysteem booq POS en daarnaast met Vectron en Winsale.
SluitenMet QR-bestellen zet je QR-codebordjes op tafel, scannen gasten de code met hun smartphone en komen deze automatisch - met het tafelnummer al gekoppeld - op je bestelsite. Het is niet nodig een app te installeren, te navigeren naar een webversie of in te loggen. Je gasten kiezen hun bestelling en rekenen direct af, waarna de order binnenkomt bij de keuken en/of bar. Deze kan worden uitgeserveerd of opgehaald bij de afhaalbalie. Eenvoudig en efficiënt – precies waar je gast naar zoekt!
SluitenJa, door de veelvoudige vraag is het bij ons mogelijk om zowel een booq QR-bestellen af te nemen die stand-alone werkt. Bij een stand-alone site geschied alle onderhoud en procesverwerking vanuit het Content Management Systeem (CMS). Er is geen koppeling met de kassa. Dit stand-alone QR-bestellen en de bijbehorende bestelsite kunnen binnen enkele dagen live zijn.
Sluitenbooq QR-bestellen koppelt natuurlijk met kassasysteem booq POS en daarnaast met Vectron en Winsale.
SluitenQR-bestellen werkt op basis en een bestelsite en een daaraan gekoppeld cms. Via het cms is het mogelijk om QR-codes aan te maken gekoppeld aan een tafel-/ of kamernummer. Ook richt je hier je look-and-feel in, je menukaart, upselling, betaalmethodes, taalinstellingen etc. De QR-codes kun je op tafels/kamers plaatsen door middel van stickers, bordjes of kliklijsten. Dit drukwerk kunnen wij voor je verzorgen. De responsive bestelsite is ook inzetbaar via je bestelzuilen. Integratie met je kassasysteem maakt de data realtime inzichtelijk in je backoffice.
SluitenQR-bestellen maakt het zo gemakkelijk mogelijk voor de gast. Je kiest daarom uit verschillende betaalmethodes zoals; iDEAL, creditcard, betalen bij bezorgen/afhalen of boeken op tafel/kamer.
SluitenDe mogelijkheden voor QR-bestellen zijn eindeloos. Je kiest zelf waar en wanneer je QR-bestellen inzet: terras, theater, snackbar, hotelkamer, strandstoel of ijssalon. Dus ook op plekken waar personele bezetting voorheen ingewikkeld was, want je door de selfservice geen medewerker nodig! Ook is Dark-mode mogelijk, zodat je gasten ook tijdens een voorstelling in een donkere zaal(theater, club of bioscoop) ongestoord kunnen bestellen. Door de koppeling van een kenmerk zoals een tafelnummer kun je persoonlijk uitserveren of laten afhalen bij een speciaal uitgiftepunt.
Sluiten