Nieuwe manieren van service bij Pavarotti

Verse pizza’s en pasta’s, rijkbelegde crostini’s op grote houten planken, desserts om je vingers bij af te likken plus een snelle, goede service voor een lage prijs. Dat is Pavarotti. En wil je niet direct aan tafel of gewoon lekker borrelen? Dan is de gezellige wijnbar waar je maar liefst 18 verschillende soorten wijn (maar ook gins en aperitivo’s) met heerlijke bites kunt bestellen echt iets voor jou. Met vestigingen in Zoetermeer, Delft, Kijkduin en Leiden staat de teller van de succesformule op vier. Pavarotti  smaakt naar meer!

BIG ondernemerschap

René Bogaart, eigenaar van horecaconcern BIG Horeca, is de drijvende kracht achter het concept Pavarotti. De charismatische ondernemer heeft een trackrecord waar je u tegen zegt en werd in 2019 nog uitgeroepen tot Meest Markante Horecaondernemer van Zuid-Holland, tevens eindigde hij in de top 3 van Nederland. Na zaken als Volle Maan, Gina en Clooney heeft hij met Pavarotti een concept ontwikkeld dat vraagt om het openen van meerdere vestigingen. “We spelen met onze aantrekkelijk geprijsde, vers bereide authentieke Italiaanse gerechten, de vele zitplaatsen en hoge omloopsnelheid in op de trend om vaker buiten de deur te eten. De juiste locatie is daarbij natuurlijk van cruciaal belang. We zoeken daarom altijd iets speciaals, een unieke locatie”, vertelt Alexandra Duijsens, rechterhand van René Bogaart.

Monumentaal stationsgebouw

In Delft is Pavarotti gehuisvest in het oude stationsgebouw. “Het is een monumentaal pand, dus we hebben bepaalde dingen in hun originele staat behouden. Hierdoor is het extra bijzonder geworden. De oude loketten dienen bijvoorbeeld als uitgiftepunt voor de keuken. Heel veel mensen die komen eten zeggen ‘wow, dit was vroeger het perron!’. Ze herkennen het echt en het is heel leuk om hun enthousiasme te horen.

Nieuwe manieren van service

Inmiddels heeft Pavarotti Delft een eigen booq bestelwebsite mét bezorgservice en een handige bestelzuil  in de zaak. “Dankzij de bestelsite kan iedereen eenvoudig thuis of onderweg bestellen en de pizza’s, pasta’s of lunch specials thuis laten bezorgen. Doordat iedere bestelling automatisch in de kassa en op keukenschermen komt, besparen we veel handling en dus tijd.

Over deze website-bestellingen hoeven we natuurlijk ook geen commissie te betalen. Dat maakt het extra interessant! Steeds meer mensen weten de bestelsite te vinden. De actie ’bestellen zonder bezorgkosten’ die we via social media uitgezet hadden, ging als een trein. Op die manier konden we direct een groot bereik en effect creëren.”

To Go bestelzuil

“De bestelzuil in de zaak is voor onze To Go gasten. Zij kunnen op deze wijze bestellen en betalen en binnen 10 minuten hun pizza of pasta meenemen; het werkt superefficiënt. En omdat de bestelzuil voor zich wijst, is minder personeel nodig. Uiteraard is er wel iemand beschikbaar om de gasten te helpen indien gewenst, maar in praktijk blijkt dit eigenlijk niet nodig.

Het grote voordeel van de booq bestelsite is dat we er ook eenvoudig acties aan kunnen koppelen. Als we bijvoorbeeld bij een bestelling boven de 50 euro iets gratis willen weggeven, kunnen we dat zelf zo instellen. De omzet die we via de bestelsite en bestelzuil genereren, is ook inzichtelijk is hetzelfde dashboard als van de kassa’s en handhelds. Alles komt direct uit bij het hoofdkantoor, waardoor we maximaal inzicht hebben. En, deze manieren van service passen natuurlijk perfect in ons cashless-principe.”

Net als Pavarotti je serviceniveau verhogen door de uitbreiding met een bestelzuil of bestelwebsite? Neem vrijblijvend contact met ons op.